Shopping Shopping Shopping!

Tänkte att jag skulle visa mina senaste shoppingfynd. ;)

     

Från vänster:
1. Parfym, City Glam, Emporio Armani
2. Väska, Gina Tricot, jag har dock gjort om den lite...
3. Väska, Wedins, var tvungen att köpa en stor väska för att få plats med alla as-tunga böcker...
4. Röd kofta, H&M Divided
5. Scarf, H&M, I looove!
6, Skor/Stövlar, Din Sko, Ni har väl inte missat att ni kan få 20% rabatt?
www.dinsko.se En dum sak är att jag insåg idag att man ju faktiskt måste gå och sula/klacka om såna här skor på en gång. Löjligt egentligen... Men men, ska försöka fixa det imorrn...

Kom en sån där rabattkupong på 20% på H&M till mamma idag, och hon hinner inte komma hem innan den går ut så jag kan ju utnyttja den! Fast nu får det kanske vara nog... Eller? ;P

Nu på kvällen har jag oxå beställt bl a dessa ifrån H&M:

 

1. Bikiniöverdel, billig och enkel
2. Lång skjorta

Det är skiiitbra med H&M-konto! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback