Sex lektioner i kärlek

Igår blev det "Sex lektioner i kärlek" hemma hos Cissi. Jag älskar den filmen! En rolig grej var att när jag kom hem så jag att den även skulle gå på tv senare på kvällen. :)

Idag har varit i Hökarängen, och i Farsta C. Saras lägenhet var mysig, men jag var glad att jag hade som uppdrag att köpa vin, så att jag slapp själva flytten... ;)

E lite deppig nu. Vet inte om det är vinet, trötthet eller livet... Sova snart.

Tilda var jätteglad när jag kom hem, min lilla älskling... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja de va ju lite lustigt!
Hoppas att du mår bättre idag, inte är allt för bakis & att ljuset fr snön gett dig lite ny energi inför stundande veckan.
puss på dig!

2008-02-03 @ 17:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback