Ryktet går

Det tog ett tag innan jag upptäckte att jag nog minsann var lite bakis idag. ;) Men det var inte så farligt.

Idag blev det en spontan lunch på stan med N, och tillhörande promenad i det riktigt pissiga vädret.

Jag undrar om det går något rykte om att jag är tillbaka i stan. Fick sms från C, hur förvånad blev inte jag.

Imorse fick jag prata lite med J oxå. Ibland undrar jag om jag kanske borde fråga honom om jag inte ska ta bort han från listan (msn...). Fast samtidigt så vill jag ju inte det, men det känns som att jag borde... Nu låter jag som en kärlekskrank tonåring... men jaaa, såhär är det.

Det finns en låt, kommer inte ihåg vilken, men texten går bl a "I'm not in love, just want to be touched", och lite så är det väl.

Funderar på pizza nu... Ska man?

Kommentarer
Postat av: Annika

Nu har vi varann Linda! :) Känns bra. Måste ses snart. Kram

2008-02-03 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback