Onsdagsshopping

Idag har jag först haft skola 9-15.30. Sen var jag helt död men åkte ändå hem till Sara i Hökarängen. Ville ju se hennes tattoo! ;) Den är inte färdig ännu men det såg jääävligt snyggt ut!

Vi åkte iaf till Farsta C och åt middag. Det gick bättre med mat idag än igår. Jag impulsshoppade ett par blåmetalic ballerinaskor på H&M, superfina! Vi mötte upp Emma oxå och tog sällskap med henne tillbaka till Hökis.

Nä, nu måste jag nog sova. Skola 9-16 imorrn, först kommunikation (nytt ämne) och sen IT, ja och sen är det helg! Fram till tisdag... ;D Fast jag är ändå typ bokad hela helgen och har en del läxor, men det känns bra.

♥ Alla hjärtans dag imorrn! ♥ Min valentine i år heter Annika. ;D Ska käka middag, det blir nice, så slipper vi vara ensamma en sån dag.


Puss på er! ♥



Kommentarer
Postat av: Ida

En kram till dig på Alla hjärtans dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback