Måndag 25 feb

En rätt så produktiv dag, om jag får säga det själv. Provet är över, och just nu känns det som att risken att jag får göra om det är ganska stor, men men...

Har även betalat mammas räkningar och hämtat böcker från mitt källarförråd. Om tjejen som köpte förra boken vill köpa de sex böcker som jag hade blir jag nästan 800 kr rikare. Vet dock inte om hon vill ha alla på en gång, men man kan ju hoppas! ;)

Nu har Tilda och jag precis varit ute på en promenad. Hon var sååå duktig! Först när jag tog ner kopplet, då blev hon alldeles till sig och jamade högt och åmade sig. Sen när vi väl var ute var hon väldigt nyfiken och gick i bra takt förutom när hon var tvungen att stanna och nosa på saker.

Imorrn har jag sovmorgon, helt underbart! Är väldigt trött just nu. Funderar på att ta en dusch och sen slappa framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback