Illa

Igår kväll ringde Carro. De hade satt sig på tåget men sen hade de insett att de glömt Viktors plånbok eller hans leg hemma. Så de fick bege sig hem igen.

Och lika bra var väl kanske det. Jag mådde ju illa hela dagen igår. På kvällen blev det ännu värre och till slut kräktes jag. Sen gick jag och la mig. Har inte kräkts något mer efter det men jag mår illa och har ont i huvudet idag. Trist... Ska väl bädda ner mig i sängen igen, fast man borde kanske se till att få i sig något oxå, typ nyponsoppa kanske? Får vila en stund och sen se om man kan ta sig bort  till affären. Ikväll blir det nog melodifestivalen, fast Christer Sjögren kommer definitivt få mig att kräkas igen, jag får kväljningar av den karln...

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha! Du får ta det lugnt med tvn om det ska göra dig illamående igen. Jobbigt att må illa, du får ta o bli bättre snart. Vägrar träffa folk som spyr, men det vet du ju! ;) Kraaam

2008-02-09 @ 16:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback