Fotbollskväll, utan mål...

Det blev en trevlig kväll igår på restaurangen Rosa Drömmar på Lilla Essingen. Fotbollen var aningen trist då det inte blev ett enda mål. Men lite öl och god mat gjorde ju kvällen riktigt bra ändå.

Här ser ni några bilder som jag har snott från
Ida.

     




När Ida och jag satt på bussen till Lilla Essingen igår klev Hanna på! Otippat! Hon skulle hem till Martin på middag. Får väl se om man eventuellt hinner springa på någon mer av Daniels klasskompisar innan deras praktik är över.

Carro har försökt ringa mig ett antal gånger, men jag är ju i skolan. Messade förut och det visade sig att hon har planer på att komma ner hit på besök, trevligt värre! ;)

En och en halv timma kvar. Vi håller på och gör en massa övningar i Word och lär oss just nu bl a hängande indrag och sådant, ganska bra att kunna faktiskt.

Lunchade med Petra förut, värsta gott! ;) Och nu efter skolan blir det fika med Cissi! Lyxdag! Och då får man sällskap hem oxå! Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback