"En shopaholic i New York"

Jaaa... jag har ingen aning... Har aldrig haft magsjuka som inte inneburit en massa kräkningar. Men vad vet jag.

Har roat mig med att läsa "En shopaholic i New York" av Sophie Kinsella. Boken är fortsättningen på "En shopaholics bekännelser" och handlar även den om shoppingtokiga Rebecca Bloomwood. Böckerna är sååå roliga. Rebecca har alltid tusen ursäkter till varför hon måste shoppa, trots alla skulder. Fick mig att förtränga illamåendet ett tag.  
                                                                     
Kollade på "One Tree Hill" oxå, var det sista avsnittet eller? Kändes nästan som det.

                                                    


Har fått i mig diverse föda nu på kvällen, havrefras, kamomillte och ett äpple, gjorde varken till eller från... jag blir galen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback