Chasing pavements

Hmm... snart kväll ju, dagarna går sjukt fort.

Igår kväll blev det vin med Ida på Högbergs. Niklas kom oxå dit lite senare. En trevlig kväll, och nu är mitt vinbehov stillat för tillfället. ;) Men imorrn blir det mera vin, för jag ska ju på födelsedagsfest, ska bli mysigt.

Idag har Cissi och jag varit ute en liten stund med Tilda. Sen tog vi t-banan till Johannelund och gick till Läkarmissionen. Jag fyndade en liten skinnväska för 50 spänn och Cissi shoppade en plånbok. Sen åkte vi vidare till Vällingby. Åt lunch och en obligatorisk cookie (sjuuukt goda!) på Subway och sen kollade vi runt lite. Vid två gick vi till Expert för att hämta ut bilderna. Haha, det hade blivit ett missförstånd så det var inga bilder, det var bara negativ, helt stört. Så nu får jag vänta till tisdag innan jag kan hämta ut korten, men men. Hoppas bara det blir rätt den här gången.

Funderar på att gå och lägga mig en stund. Är lite trött på mig själv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback