Brandlarm mitt i shoppingen

My God vad jag mår illa! Uschiamej...

Tog mig iväg till V-by till slut, men det blev tunnelbana för jag började känna mig hängig. När jag kom fram kom jag på att jag ju hade glömt Jorges pengar hemma. Hela poängen med att åka till V-by var ju att jag skulle sätta in dem på mammas konto. Tog ut pengar från mitt eget konto och satte in dem istället. Vilket meck!

På vägen hem hoppade jag av i Johannelund för att handla på Coop där, billigare än hemma... Efter att ha gått runt där inne i ett par minuter och plockat ner lite grejer i korgen börjar det tjuta. Sen säger en speakerröst att alla ska gå till närmaste utgång för att brandlarmet har utlösts. Härligt... Så det var bara att ställa ner korgen och knalla ut. Jag gick direkt till t-banan. Vissa kunder stod ju kvar utanför och väntade men man visste ju inte hur lång tid det skulle ta, så jag struntade i det. Brandbilarna var iaf på plats väldigt snabbt eftersom brandstationen ligger typ bredvid, bra där. :)

Nu ska jag snart ha tvättstuga. Har ingen lust alls egentligen men det börjar bli ont om rena kläder. Men tvätta 18-21 på en fredag? Usch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback