Bokhandel

Hmm... Väldigt dåligt med kommentarer här. Tyckte ni musiken var dålig?

Är hemma nu. Måste plugga. Fast jag tror jag måste sova en stund först. Tilda väckte mig ca 04.30 imorse... På vägen hem från skolan sålde jag en bok till en tjej som går på LHS, värsta bra! Och nu vill hon köpa lite fler böcker, ännu bättre! Jag gick av i Vällingby och gick och shoppade upp min bonuscheck och min rabattkupong på H&M, en röd, tunn kofta och en scarf blev det.

Imorrn har vi studieteknik på schemat, den som uteblev för några veckor sen. Vi är flera i klassen som inte tänker gå. Hallå vi har ju prov på måndag! Jag känner att jag har ett mycket större behov av att plugga till det istället, så kan man kanske ta någon timma sovmorgon oxå. ;)

Ikväll har jag bokat tvättid, usch... hatar att tvätta... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback