Ät inte banan i t-banan!

Idag mår jag lite bättre. Har till och med fått i mig ett helt mål mat, en QP meny... Haha! De sa på sjukvårdsrådgivningen att det är önskekost som gäller. Men jag skulle undvika fibrer och mjölkprodukter ett tag. Hursomhelst så mår jag aningen sämre nu på kvällen än vad jag gjorde under dagen. Skräckupplevelsen idag var när jag satt på t-banan och en kvinna kom och satte sig mitt emot mig med en övermogen banan (jag äter bara bananer som är lite gröna...) som hon såklart började skala och äta på. Det luktar så himla sött och äckligt, passar inte alls bra när man mår illa! Jobbigt...

Ska förtydliga oxå att jag känner att det är rätt långsökt att jag skulle vara gravid. Det har gått ett par månader sen eh... sist... dessutom har jag haft mens eller "mensliknande blödningar" de senaste månaderna oxå. Men visst finns det en liten liten risk... det får jag väl motvilligt erkänna.

Var iaf och lunchade på McDonald's (av alla ställen) med C. Han ångrar nog att han ens föreslog det, haha. Ok, jag hade kanske inte behövt säga att hans flickvän är dum i huvudet... jag har ju trots allt inte träffat henne... Jaja, det var lite roligt iaf. ;)

Pappa har varit här och satt upp min spegel i hallen, nice. Så slipper den gå sönder ännu mer.

Får se om Cissi kommer förbi sen med mina möbler... Ja, alltså nu lät det kanske som att hon lånat alla mina möbler, riktigt så illa är det ju kanske inte, haha. Fast jag hade nog inte blivit förvånad igår om hon hade ringt en gång till och frågat om hon fick ta soffan oxå för att gästerna blev ännu fler än beräknat, haha. ;) Ja, vilket meck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback