Veckan som kommer

Såhär ser min kommande vecka ut:


Måndag: 9.00-? göra klart och lämna in rapport (tar förhoppningsvis inte mer än ett par timmar), 11.10 utvecklingssamtal

Tisdag: 10.30-12.30 föreläsning, 13.00-16.00 ekonomi

Onsdag: 9.00-11.00 föreläsning, 19.00 julbord

Torsdag: 9.00-11.45 ekonomi, 13.00-16.00 feedback projekt, 19.00 (eller var det 20.00?) VIP-kväll i V-by

Fredag: 11.00-20.30 jobba

Lördag: 8.30-17.30 jobba, 19.00 hejdåmiddag för Ankan på Fridays

Söndag: 14.00 födelsedagsfika hos moster

Den ser ju nästan full ut, men det känns rätt slappt. Alla betyg utom det på projektet är redan satta, så föreläsningarna och ekonomilektionerna är bara extragrejer. Klart man ska vara närvarande, men det kommer ju lixom inga prov eller liknande efteråt. Och veckan efter har jag bara skola på tisdagen, och då ska vi endast sitta och lyssna på Lev7:ornas examensarbeten. Resten av veckan är looov!!!

Vore skönt att komma igång med träningen igen oxå, nu när man börjar bli frisk igen. Min näsa har förresten typ gått sönder... den delen som sitter mellan näsborrarna (vad den nu heter...) är alldeles svullen... JÄTTEsnyggt! Mmmm... Som Michael Jackson, fast tvärtom. Min näsa är röd och svullen och hans är vit och typ finns inte...

Hmmm... Nog dags att sova när man börjar skriva en massa dåliga skämt... Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback