Team Alice

Dear God vad trött jag är. Har väl varit en helt ok arbetsdag. Pensionärerna har börjat handla sina konstiga jul-tillbehör, som dopp i grytan och sånt där...

Ååååhhh! Idag fick jag se och höra ett luciatåg! Sååå mysigt! Det värsta var att jag höll på att börja grina i kassan... Asså det måste ju nästan vara något fel på mig!!?? Hur blödig får man bli lixom!? Illa...

Stängningen tog sjukt lång tid så jag och Angelica missade bussen såklart. Men det visade sig att Nina hade både bil och körkort och hon var jättesnäll och gav oss båda skjuts hem.

Jag längtar till imorron kväll. Då börjar min ledighet, om man bortser från tisdagen då... men den räknas knappt. På torsdag är det tänkt att familjen Hällhagen ska baka hemma hos mormor. Vem vet, det kanske blir en ny jultradition!? ;)

Ska nog sova snart. Bryr mig väl inte så mycket om Idol, eller något annat program heller. Har kollat nån gång såhär på fredagkvällen efter jobbet. Aldrig haft någon särskild favorit. Men måste jag välja mellan Kevin och Alice blir det Alice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback