Söndag

Hellu! I'm back!

I fredags gjorde jag inte så mycket. Var i V-by en kort sväng och på kvällen åkte jag hem till Fredrik där vi kollade på Saw 4 och halva Saw 5.

På lördagen åkte han till jobbet. Jag stannade kvar en stund och sa hejdå till hans katter, som flyttar idag, sen åkte jag hem för att fixa mig lite. Sedan bar det iväg igen, till Tyresö.

Med oss hade Sara och jag ett paket:




Fint va!? Är dock lite drygt en månad kvar till det är tänkt att bebisen ska komma ut. Egentligen borde man kanske ha köpt något till mamman oxå...

Det blev iaf god mat, alkoholfritt och trevligt sällskap. Vi blev kvar rätt sent och Tina såg jättetrött ut men ville inte säga något trots att hon var astrött. Till slut fattade vi det och begav oss iväg till bussen. Hade tur i Gullmars och hann precis med mitt tåg, mycket smidigt!

Nu är det storstädning på gång här hemma. Det går sisådär. Jag har möblerat om... min lägenhet är fanimej omöblerbar! Skulle kanske blivit bättre om jag haft en annan soffa, en annan matta, ett annat soffbord, en tv-bänk och lite grejer att sätt upp på väggarna...

Jaja, får väl sätta lite fart igen. Lite senare ska jag och Cissi ha lite glöggfika. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback