Sjuk

Ujujuj... Jag e jättesjuuuk! Stackars mig. Har lyckats snyta upp en hel toarulle plus lite till. Så jag känner mig med andra ord übersnygg just nu, not! Låg vaken hela natten för jag kunde ju såklart inte andas. Därför var jag tvungen att messa de andra i min grupp och "sjukskriva" mig imorse. Sen lyckades jag få iaf två timmars sömn, yey.

Dagen har ägnats åt att kolla på meningslösa tv-program, sms-terra pojkvännen (skulle ju ha åkt dit idag... snyft!) och självklart snyta mig! Jag hatar att va sjuk! Mamma var dock gullig och kom med mat, tidning och lite godis på eftermiddagen.

Ja... jag vet inte hur vi ska göra med den där glögg-fikan. Jag kan bara nu på söndag, den 7:e alltså. Är det någon som har lust?

Kommentarer
Postat av: Cissi

jag har lust :D

2008-12-04 @ 09:41:07
Postat av: Linda

Yes, då blir det du och jag då. ;) Ida, hur sent är sent? Ankan, när slutade du på jobbet sa du?

Postat av: Ida

Nu på söndag ska jag på en annan glöggfika som är på eftermiddan nångång. Så bestäm tid ni så får jag kolla om jag kan!

2008-12-05 @ 16:41:27
Postat av: Annika

Jag slutar 17.15. :(

2008-12-05 @ 19:54:06
Postat av: Annika

Jag måste nog avboka trots allt. Har för mkt plugg. Tiden bara rinner iväg, fan.. Men den 13e blir det iaf! :) Kram

2008-12-05 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback