On tape

Vad roligt det är att se sig själv på video! NOT! Men jag gjorde väldigt bra ifrån mig tycker jag, långt över min förväntan. Fick bara positiv feedback! Skönt ändå att dagens moment är över. Blev dock lite knasigt när tjejen vi skulle intervjua inte kom, så vi fick intervjua en kvinna som arbetar på skolan istället.

Fick se mitt marknadsföringsprov idag 54 poäng av 60, VG! Jag e så j-a bra! ;)

Måste ha haft väääldigt bråttom imorse. När jag kom hem var innerdörren öppen och både lampan i hallen och den i rummet lös. Jag var tvungen att kolla runt om det var någon som tagit sig in, haha!

Har precis kollat på senaste The Hills, förvånats, förfärats och gråtit en skvätt. Fick sms från Fredrik oxå och då blev jag så glad så jag grät lite över det med. Jag är nog inne i en lättrörd fas just nu... Haha! Blir lätt så när man är trött och sjuk och tycker lite synd om sig själv.

Jaha. Nu ska vi bara skriva klart rapporten på onsdag och torsdag, sen hoppas vi på ledighet fredag, lördag, söndag.
Det kittlas i näsan hela tiden... jag blir tokig!!! Hatar att va sjuk!!!

Nu ska jag kolla på julkalendern. Sunes såklart! :) Tänk att det är 17 år sen den gick på tv! Vi är helt galet gamla!


Tänk att man fick svära så mycket i ett barnprogram... hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback