Kallt

Usch... trött och frusen...

Slutade skolan redan vid 12.30, väldigt skönt. Åkte till Vällingby och mötte upp mamma. Vi letade efter dörrkransar och julris, men hittade inget som föll i smaken. Fixade dock en julklapp!

Jag är sååå blödig, igår började jag grina när jag såg Björn Borg-reklamen för första gången. Har ni sett den? I like! Sen grina jag ännu mer när jag kollade på Välkommen till familjen.

Om nån timma har jag lovat lillebror att följa med honom på en promenad... hua... Får ta på mig en massa kläder så jag inte fryser. Tänkte att jag kan gå en promenad idag och sen är jag förhoppningsvis redo att pallra mig till gymmet imorrn.

Kommentarer
Postat av: Cissi

tack för en mysig fikastund igår :D

2008-12-08 @ 18:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback