Julstämning

Ahh! Det är så skönt att inte ha några läxor eller uppgifter som man måste göra på kvällarna! Önskar bara att jag hade en lampa vid sängen så att jag kunde läsa lite vanliga böcker, har ju ett antal som väntar på att bli lästa. Men utan belysning går det ju inte. Taklampan ger inte tillräckligt ljus för att man ska orka sitta en längre stund.

Idag hade vi en föreläsning om konflikthantering, det mesta hade man hört förut tyvärr... Sen skulle vi prova på att skattedeklarera för ett AB, det gick väl sisådär, sjukt mycket datakrångel.

Nu är det färdigpyntat för jul här hemma. Inte så hysteriskt mycket, men ändå tillräckligt för att få lite mer mys och julstämning. Har till och med fixat en tjusig prydnad till dörren. Jag hoppas verkligen att den får sitta kvar.



Killarna i blomståndet i V-by tyckte att det var JÄTTEkul att jag köpt ett dyrare ris med mindre glitter än deras... Grrr... Men fint blev det iaf. Hoppas bara det får stå kvar. Är ju någon som redan varit framme och smakat lite på kvistarna samt petat lite försiktigt på några av kulorna... Men det är rätt kul för hon fattar verkligen att hon inte får för hon ser väldigt skyldig ut om man kommer på henne med att göra något, hahaha! ;)

Imorrn har jag bara två timmar föreläsning, om pensioner... Fick själv ett kuvert från Fora idag, tjänstepension, vågar inte ens öppna. Har för mig att jag hade skrapat ihop typ 20-50 spänn i månaden sist jag kollade. Känns ju skiiitbra...

Nä, nu ska jag sätta mig och hoppas på att någon snart kommer och ställer sig under min mistel... ;D Ni vet ju redan vem jag hoppas på, hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback