Jullov!

Gäääsp! Idag har vi lyssnat på tio(!) redovisningar... kan ju inte påstå att jag kommer ihåg så mycket av de två-tre sista. Sen blev det avslutning med två tredjedelar av klassen. Trevligt värre, borde göra sånt oftare. Men det kommer väl inte bli så eftersom vi knappt kommer ses från vecka elva nästa år, då börjar ju praktiken.

Igår åkte jag hem till Fredrik. Mysigt att få en hel kväll tillsammans. Han lagade jättegod mat och sen kollade vi på Wall-E (jag började grina... den va ju så söt...) och så såg vi klart slutet på Saw 5, väääldigt mycket blod...

Titanic på tv nu. Och på femman är det Bodyguard. Romantik! ♥ Jag har redan sagt det tusen gånger, men Kate Winslet e ju sååå vacker! Å alla fina klänningar hon har i filmen! Ååååhh! ;) Ibland vill jag leva förr i tiden...

Nu är jag leeedig fram till 23:e december! Sweet!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ledig! de va som fan orättvist!!! du kolla alla dina konton :) glömmde säga till men ja gjorde de i helgen tror ja de va he he.



Puss

2008-12-17 @ 05:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback