Julbak

Idag har jag bakat och gjort julgodis hemma hos mormor, så nu är jag helt slut. Men resultatet blev iaf väldigt bra.

Tidigare på dagen passade Cissi och jag på att njuta lite av solen, som helt plötsligt uppenbarade sig på himlen. Vi gick en promenad runt halva H-by.

Imorrn tror jag det blir till att försöka inhandla de sista klapparna. Känns nästan konstigt, och en aning frustrerande, att inte ha något alls inplanerat de kommande dagarna. Så hojta om ni vill hitta på något.

Känner mig lite deprimerad helt plötsligt. Vet inte varför. Kanske är det alla jobbiga minnen från förra året som spökar. För ett år sen hade jag bara ett mål, och det var att ta mig hem. Fy fan vilken tid det var. Och nu så har det varit så mörkt, grått och trist ute. Ingen bra kombination antar jag, minnena och vädret alltså. Hoppas att deppigheten går över snart. Vill inte må såhär i jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback