Jobbhelg

Ujuj, så mycket nu att man knappt hinner blogga. Men snart blir det lugnt!

Julbordet häromdan var väldigt trevligt. Dock märktes det rätt väl att det är stor åldersskillnad mellan mig och många av mina arbetskamrater... Många visste inte ens vad ett julbord innebar... På natten fick jag efterlängtat besök. ♥

Feedbacken igår var överraskande positiv. ;D Superlativen haglade över gruppen. Men vi hade ändå en del att fixa efteråt. Var kvar i skolan ända till 16.45.

På kvällen var mamma och jag på VIP-kväll i V-by. Hittade ingenting, trots rabatter i de flesta butikerna. Tänkte att jag kunde tittat ut ev julklappar som jag kunde önska mig, men inte ens det gick då inget föll mig i smaken. Åkte hem med en påse med reklamtidningar och varuprover iaf. ;)

Nu ska jag snart pallra mig till jobbet. Hoppas jag piggnar till under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback