Hängig

Gaaahh! Jag håller på att bli sjuk! Detta tack vare att man äntligen börjat slappna av och komma ifrån all stress, härligt... Ska försöka kurera mig så gott det går, måste hålla mig någorlunda allert resten av veckan. Men just nu känner jag mig rätt däckad. Slutade tidigt i skolan och mötte upp mamma i V-by vid ett. Vi kollade bara runt en kort stund innan hon skjutsade hem mig. Väl hemma åt jag en macka innan jag gick och la mig i sängen. När Tilda såg att jag skulle krypa ner under täcket ville hon oxå det. ;) Var så mysigt när hon låg ihopkrupen vid min mage i en hel timme. Lite senare så somnade jag och vaknade med ett ryck och trodde att klockan var typ nio, men den var inte ens sex, tur det.

Är sååå trött på det här grupparbetet just nu. Ska bli skönt med en paus snart. Känner mig allt annat än pepp på de där intervjuerna, speciellt nu när man mår som man mår.

Å imorse var man ju helt gråtfärdig på t-banan för att man var så trött och hade drömt en massa mardrömmar som lämnat en obehaglig känsla efter sig. De senaste nätterna har jag drömt att jag har varit otrogen mot Fredrik, att han har varit otrogen mot mig och att vi har bråkat riktigt ordentligt. Usch! Resten av året vill jag bara drömma om roliga och mysiga saker! OK!?

Jag som hade tänkt bege mig till gymmet... nog ingen bra idé. Kanske ta en liten promenad istället? Köpa halstabletter? Mjölk? Mat? Thaimat vore gott, men jag är nog inte så hungrig tror jag. I-landsproblem... Var e min kock? Saknar honom... ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Kan du förresten komma på min avskedsmiddag den 13e? Kram

2008-12-01 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback