Friends

;) Vilka underbara vänner jag har som hör av sig när de märker att jag är nere...

   

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken konstig hamster bild!!!! Har du fler foton från tina? ja hade inte med mig min kamera juh :( maila dem till mig! Puss

2008-12-27 @ 21:42:18
Postat av: Linda

Det blev inte många bilder från Tina, och inte särskilt bra heller. Men jag kan maila över dem jag har.

Postat av: Annika

Man gör sig ju jävligt bra på kort, om inte annat. HAHA! Lammköttet ligger här bredvid och sover nu förresten.. ;)

2008-12-28 @ 12:24:41
Postat av: Linda

Fan vad nice! ;) Visste att han skulle höra av sig, trots att han e karl... hehe!



Ja, jag tog de mest smickrande korten som jag hade. Snart kommer väl Cissi skälla på mig oxå... ;D

2008-12-28 @ 12:36:10
URL: http://bumblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback