Countdown

Hej hopp! Nu är det inte lång tid kvar! Snart kommer tomten! ;) Ni vet väl att han finns? Jag hörde nämligen bjällror på taket en julaftonsmorgon för ett par år sen. Så nog finns han, haha!

Idag har jag handlat de sista klapparna och slagit in dem. Tilda hjälpte till, med stor förtjusning.


     

 Näääeee vaddå? Jag vilar bara hakan...

 Mmmm, det luktar ju och smakar ju såååå gott...

Mamma och jag åkte över till mormor och morfar med alla mina klappar, så slipper jag släpa med dem till jobbet på julafton. Mycket bra, för det hade blivit lite tungt och jag tror inte de hade fått plats i mitt skåp.

Sen har jag gjort det alla verkar göra nu, städa, och jag vet inte riktigt varför. Är ju inte så att jag ska va hemma i jul. Men det verkar tydligen höra till julen att det ska vara städat... Jaja, man mår faktiskt rätt bra när hemmet känns städat och hemtrevligt. Jag trivs mycket bättre i min lägenhet sen jag möblerade om, även om möbleringen inte är helt fantastisk. Men rummet känns större.

Nu ska jag plocka undan lite, slänga sopor och bära över ett par grejer till källarförrådet. Sen måste det bli gymmet. Imorrn blir det fult ös medvetslös på Ica 10.00-19.30. Men det brukar vara en rätt rolig dag att jobba på, det är något med stämningen lixom... ;) Hoppas jag inte har fel nu... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback