Choklad och lera

Idag har jag varit inne i stan och lunchat med Ida. TacoBar... Hade inte ätit tacos på närmare 10 månader, det var gott, men inte lika gott som jag hade för mig att det var. Inte så att jag slutade äta det med flit, det bara blev så. Tänk om det hade varit lika lätt att sluta äta andra onyttiga saker...

 Igår la jag en ansiktsmask, choklad och lera. Nice. ;) Om ni tycker det ser lite konstigt ut där runt näsan så är det nog för att den hade börjat stelna. Tjusigt va!?

För ett par timmar sen var morfar här och hjälpte mig sätta upp min tavellist som jag haft i min ägo i flera år utan att ha fått upp den på väggen.

Men nu så!
   Blev idolbilder på mig själv oxå såklart, vem annars... XD

Jag är trött på alla j-a smällare som låter hela tiden, man hoppar ju högt varje gång. Har märkt att jag är en aning ljudkänslig för tillfället. Trött på grannarnas tv som alltid står på på högsta volym. Sen är jag trött på att va trött och aldrig kunna sova, och trött på att aldrig va prio ett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback