Börjar bli bättre

Idag mår jag lite bättre. Var i skolan ett par timmar oxå, det var otroligt skönt att vi ansåg oss klara vid 12-tiden. Åkte hem och somnade...

Hämtade ut ett paket idag som Sara och jag har beställt. ;) Ska försöka komma ihåg att ta bilder sen så ni får se...

Vad gott det hade varit med färdigmat idag... typ thai... Men orkar inte, varken laga mat eller gå och handla.



Messade Elin igår för att tala om att jag inte glömt bort henne. Hade ju tänkt att åka till Finspång och hälsa på, men just nu finns det ju varken tid eller pengar så jag skrev att jag får komma i januari eller februari istället. Lite trist. Speciellt med tanke på messet jag fick idag där det stod att John hade gjort slut med henne. ;( Så himla tråkigt, de var så gulliga tillsammans.

Jag hoppas jag ska va så pass frisk imorrn att jag kan åka till Fredrik och mysa, utan att sitta och snora... Har inte setts på över en vecka juh. Jag får abstinens, typ.


Nu är det helg! Yey! Och Sara har hittat en lägenhet som hon ska köpa! Yey igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback