Baby I'm the worrying kind

Kan man oroa sig så mycket att hjärtat slutar slå? Det känns så ibland... och jag hittar ju alltid så mycket att oroa mig för...

Idag har jag suttit i ett par telefonsamtal och fixat med en julklapp. Sen var jag ute och beställde tre stycken andra julklappar. Hoppas nu att de hinner komma innan julafton. Kanske fredag, men troligtvis måndag eller tisdag sa killen jag pratade med. Hoppas de kommer före tisdag, för jag jobbar ju hela dan då.

Har precis varit med mormor och morfar och handlat en massa ingredienser till julbaket imorrn. Det blir knäck, lussebullar (två olika sorter) och min version av Leilas "rocky road". Sen har vi köpt lite kristyr att pynta pepparkakor med. Skoj skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback