2008

Japp, 2008 var året:

♦ då jag flyttade, igen... 13:e gången... (om man räknar de 2 gånger då jag tillfälligt flyttat hela mitt bohag hem till pappa)

♦ då jag lyckades komma in på Frans Schartau

♦ som fick en något jobbig start

♦ då jag helt plötsligt var tillbaka i kassan på Ica igen...

♦ då jag hade en av mina bästa födelsedagar ever, tack vare mina underbara vänner

♦ då jag träffade Fredrik, och började tro på kärleken igen

♦ då jag spenderade sommarens soliga och lediga dagar på strandbadet 

♦ då Sara och jag gick runt på gatorna i Kefalonia och sjöng "It's a bag in box, it's a bag in da box...!"

♦ då någon gjorde något väldigt fint för mig när jag kom hem från Grekland ♥

♦ då jag fick VG i mina flesta skolämnen, känns mycket bra

♦ då det som vanligt blev en del konserter... jag såg Kent, Thåström, Winnerbäck, Robyn, Weeping, m fl. Yey!

♦ då jag helt plötsligt ofta ansåg mig vara det jag alltid drömt om att bli, lycklig

♦ då jag fick besöka ett av mina drömresmål, Prag!

                 

Jag är så glad att ni finns...


Kommentarer
Postat av: Sara

Its a bag in box íts a bag in tha box its a bag in box its a bag in tha booooooooooox! ha ha ha ha ha! ska du ha en öl till lr? eller e´n breeeezer hihi.

2008-12-18 @ 23:31:06
Postat av: Annika

Året 2008 var året jag blev 20 år igen!! Kolla min blogg..

2008-12-20 @ 01:45:15
Postat av: susan & tyra

fin blogg ;)

Postat av: Linda

"Sjuttsingen" hehe! ;P

2008-12-21 @ 22:11:57
URL: http://bumblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback