Onsdag

Var heldag i skolan idag, men den blev faktiskt inte så jobbigt som man hade väntat sig. Juridik på en lagom nivå är ju ganska intressant, och föreläsaren var bra så man tröttnade inte. Åt lunch på videobutiken (kommer inte ihåg vad den heter) med Desirée, Viktoria, Malin och Katarina. Sen försökte jag och Katarina få ut min studieförsäkring ur datorn, but nooo, skrivaren krånglade. När vi kom ner till aulan igen hade några puckon från en annan utbildning snott våra platser, så j-a dålig stil, men nu vet vi vad som gäller de kommande gångerna.

Fick sluta redan 14.30 trots att det stod 16.00 på schemat, ingen av oss protesterade. Jag gick en sväng till Götgatsbacken och kollade lite. Sen åkte jag till Vällingby där jag hittade samma kalender som fanns i Skärholmen, kanske inte exakt den jag ville ha, men samma modell. På vägen hem var det förseningar så jag fick vänta i en kvart på t-banan.

Jag är sååå trött, och har fortfarande inte gjort läxan till imorrn. Så här kan det inte fortsätta i höst. Det får väl bli lite mjukstart denna och kanske nästa vecka, men sen måste jag försöka ligga ett steg före, men vi vet ju hur sånt brukar gå...

Imorrn är det 4 månader... ♥ Tänka sig... ;)
    

Andra bra grejer imorrn är att jag slutar kl 12 och att det är clubdag på H&M, dessutom är det SOFO-kväll med modeparad på söder, fast jag måste nog ha tvättstugan på kvällen... annars måste jag börja gå naken... eller så skjuter jag på det ännu längre och tar det på fredag... gaahhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback