Silly me

Nu verkar det bra-iga vädret vara på väg bort...

Igår låg jag på stranden i ett par timmar. Mamma och mormor kom dit och gjorde mig sällskap. Det blev lite bad och en hel del sol. Sen gick jag hem och gjorde mig iordning.

När jag var på väg till Fredrik från Sätra centrum mötte jag en man som stannade upp och talade om vilken vacker kvinna jag var. Det sas på ett artigt sätt så jag sa tack tack. ;) Trevligt. Strax efter att jag kommit hem till Fredrik gick vi ner till hans föräldrar. Där blev det grillat och kostymprovning (Fredrik ska ju på bröllop imorrn). Tyckte han va skitsnygg i sin nya kostym så jag påpekade att jag hoppades att det inte skulle komma några snygga singeltjejer på det där bröllopet...

När vi kom hem igen irrade Fredrik runt i lägenheten en stund innan han kom igång med packandet. Kan ju säga att vi inte alls har samma strukturering på det hela. Själv skriver jag en packlista någon vecka innan och börjar säkert packa lite smått nån dag i förväg. Men men, det gick rätt smidigt. Sen kollade vi på film innan vi gick och la oss.

Imorse gick vi upp kl 06.00. Tror vi tog en t-bana som gick från Sätra runt ca 06.50. Jag var nästan gråtfärdig på t-banan. Jag blir alltid extra emotionell när jag är trött. Jag följde med upp på Centralstationen och väntade med honom en stund. Sen sa han att han skulle gå till Arlanda-tåget. Så vi sa hejdå. Men sen sa han att jag kunde ju faktiskt följa med dit oxå, haha. Och det gjorde jag ju såklart. Så vi satt där och väntade och undrade vart Fredriks kompis tagit vägen. Då ringer han och säger att de ska med det tåget som går om en minut! Så Fredrik fick typ springa. Det var ju tur att vi redan hade sagt hejdå en gång tidigare för nu hanns det inte riktigt med. Hade varit väldigt jobbigt om jag inte hade fått göra det alls. Sånt är viktigt för mig. På vägen hem sen var jag ändå lite tårögd. Som jag sa till Fredrik: jag är lite fånig... Han kommer ju hem igen om två veckor och jag kommer hem från Grekland om 19 dagar. ♥

Gick och la mig på stranden igen när jag hade kommit hem. Måste ju passa på medan tillfälle finns! ;)

Imorrn blir det Pride, shopping och mat i stan. Hoppas på regnbrist!

Bara 11 dagar till Grekland nu! Det går rätt fort ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback