Countdown

Känns skönt att ha tvätten avklarad, inte min favoritsysselsättning precis...

Nu är det mindre än 48 timmar till vårat plan lyfter. Ska bli sååå skönt att komma iväg. Fast det känns inte ens verkligt ännu, skumt.

När vi kommer hem igen ska planet landa på Arlanda ca 02.25. Jag räknar med någon timmes försening. Har alltid varit så när jag rest förut. Men den här gången är det nästan bara bra om det blir så för Arlanda Express börjar gå vid 05.00-tiden. Åker hellre den än buss... Å Taxi är ju rätt dyrt... Mamma hade iaf ingen lust att hämta, konstigt va? Men hon kör oss nu på tisdag iaf. Saknar ju Fredrik så drömmen vore ju att han var på Arlanda när vi landar, men det är nog en aning långsökt då han varken har bil eller körkort. Men han kunde väl ändå ligga här i min säng när jag kommer hem... ;)

Imorrn ska det städas och fixas. Och mamma ska komma hit med bilen så att vi kan dubbelkolla att vi får in två resväskor, hennes bil är nämligen rätt liten. Skulle det inte funka har vi en backup, men vi hoppas att det går, blir ju smidigast så. Sara kommer hit imorrn, vi ska dricka rosé och se till så att vi har bra musik med oss.


Denna ligger på kylning i skrivande stund... ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för att du skrev om vad du gjorde 080808 kl 08.08 ;o) Skrivit och länkat om det nu! phu



Rösta gärna på helgens bild i min blogg ;o)

www.mumari.se/2008/august/rosta-pa-helgens-bilder.aspx

2008-08-11 @ 08:35:25
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback