Tankar

Nu blev det jobbigt. Ett enda ord. Det var där, mitt på skärmen, och liksom stack mig i hjärtat. Förmodligen har det inte ens någon mening, men det störde mig ändå. Typiskt mig att lägga stor vikt i skitsaker...  Jag vill fråga, men jag antar att det inte är läge, inte just nu.

Vad fan ska man göra idag? Man vill ju ta vara på de sista få lediga dagarna. Men tiden tickar ju så fort. Elin verkar inte höra av sig, hon skulle ev komma till Stockholm idag men det verkar inte ha blivit så.

Idag kommer min biologiska morfar till Stockholm. Men jag vet inte om jag vill träffa honom. Har inte haft någon kontakt med honom på över 10 år, så jag kan inte påstå att jag ens känner honom. Får väl se hur jag gör...

Måste leta reda på min kod till csn oxå. Har glömt lösenordet till min e-legitimation, typiskt... Man måste skriva ut sin studieförsäkran och få den påskriven och skickad till csn för att få pengar. Ska se till att fixa det på tisdag när skolan börjar. Usch, jag är inte så sugen på skolan... men jag antar att det känns bättre när man kommit in i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback