Seg söndag

Sov väldigt dåligt inatt, det gick lixom inte alls. Så nu är jag fruktansvärt seg.

Idag måste jag ta itu med ekonomiläxan. Vore bra om jag hade gjort klart alla uppgifterna och läst igenom tre kapitel till imorrn, får väl se hur det går. Det blir ju heldag imorrn, vilket är asjobbigt, man brukar alltid va helt slut i huvudet efter en heldag med Birgitta. Men den här gången har vi ju faktiskt valt det själva för att få va lediga på tisdag.

Måste gå och införskaffa ett busskort oxå, mitt går ut idag. Lika bra att ha lite framförhållning för en gång när jag hade planerat att köpa kort i t-banekiosken på morgonen så satt det en skylt där där det stod "Kommer strax", inte så populärt om man har ett tåg att passa... Så fort csn-pengarna kommer ska jag byta in 30-dagarskortet mot ett studentkort, så sparar jag en del pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback