New stuff

Tror jag sa något om att jag skulle sova idag efter skolan, but nooo... Tog en sväng till Skanstull när jag hade slutat. Var tvungen att köpa ett par leggings på H&M för de jag hade på mig ville inte sitta kvar, haha. Vill ju inte gå med rumpan bar mitt på stan lixom...

Till mitt hem införskaffades dessa:




Fina va!? Om ni nu kan se vad det är... hehe!

Bra att jag prioriterar prylar framför räkningar, eller hur? ;P Visst känns det tryggt att jag ska bli ekonom? Men urgulliga Katarina skrev iaf ut mina csn-papper hemma hos sig och hade med sig dem idag, så nu ska snart pengarna va på väg.

På vägen hem mötte jag upp mamma. Vi hämtade mormor och åkte och tog en fika för att hon skulle komma bort från oväsendet hemma på gatan, de håller på och drar in fjärrvärme där. Jag provade ett par skinnjackor, är lite sugen på att skaffa mig en... men jag har inte bestämt mig ännu. Sjukt kallt idag på eftermiddagen iaf, så jag vill iaf skaffa ett par stickade koftor eller tröjor. Har hittat en jättefin lång polo på Sisters, får se om jag slår till på en sån senare.

Någon timme efter att jag kommit hem kom morfar över och hjälpte mig med den rosa grejen här ovanför. Det blev lite krångligare än vi väntat oss, plus att han fick åka iväg och bogsera hem en granne mitt i allt. Men nu är det klart! Jag har världens bästa mormor och morfar! ;D

Imorrn MÅSTE det bli tvättstugan! Fast det blir nog inte första passet...

Jag är trött, men även glad! :D Och lite kär... ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad är det för nåt?? Om du ska köpa skinnjacka måste ju jag va med! Jag är bästa skinnjacksassistenten. Kanske för att jag har jobbat i skinnaffär.. Hur som helst får man inte köpa för stor storlek, för skinn töjer sig! :D

2008-08-29 @ 10:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback