Kors i taket!

Linda lagar mat! ;) Ja, det händer extremt sällan. Jag brukade älska att laga mat, men det är lixom inte kul i ett minimalt skit-kök och utan folk att laga till. När man bodde hemma kunde man ju iaf laga åt familjen... Borde ha middagar med kompisarna oftare tycker jag. Iaf så blev jag nu inspirerad av en känd bloggerska... så det blev detta:


Kantareller


Bacon


Och en klar favvo, Haloumi!


Tadaaa! ;)

Tror ni min kock hade blivit imponerad? Haha! Kanske inte, men gott blev det!


Har även varit inne på att baka kanelbullar ett tag, men det har inte blivit av. För vad ska jag göra med en massa bullar? Äta upp allihopa? Låter inte som en bra idé... Mitt lilla frysfack är ju redan fullt... Bullfest? Jag vet inte. Lägger väl det på is till julbaket om några månader, ingen jul utan lussebullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback