Konsert

Godmorgon, höll jag nästan på att skriva, men det stämmer ju inte riktigt. Har redan blivit eftermiddag.

Idag är det konsert som gäller och eftersom jag ska kika efter leggings i stan så får jag väl bege mig relativt snart. Konserten börjar redan kl 18.00, vilket är ganska ovanligt. Detta beror på att det är flera artister som uppträder. 18.45 är det iaf min favvo Emil Jensen och 19.30 står den andra favvon Markus Krunegård på scenen. Över 17000 biljetter är sålda, hur ska vi få plats? Jag får alltid för mig att man bara är ett par hundra som står där och trängs... ;) Har packat ner regnkappan och lämnar solbrillorna hemma, det brukar funka om man vill att det ska bli sol... hoppas hoppas... Här är det iaf just nu en del hotfulla moln på himlen.

Ska bara lista ut vad jag ska ha på mig nu... Usch ja...

   

Emil, Markus, och så Lasse såklart! ;)

Kommentarer
Postat av: Misen

Låter kul, håller tummarna för regnfri kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback