I'm back!

Äntligen funkar bredbandet igen! Stört att man ska bli helt handikappad varje gång det slutar fungera. Hur klarade vi oss förr lixom?

Hmm... ja det har inte hänt så mycket här faktiskt, mycket tack vare regnet och den tomma plånboken. Pengarna man har ska gå till de inplanerade nöjena den kommande veckan. Ikväll blir det kryssning! Ska bli nice. Har aldrig åkt Birka Paradise tidigare så det ska bli intressant. ;) Lite fräschare än Cinderella-båten gissar jag, haha!



Vi ska få skjuts hela vägen in till Slussen, värsta bra. Innan dess ska jag duscha, fixa med mitt hår, gå ut med Tilda, ringa Jimmy och hämta ett paket på posten (hoppas jag iaf). Fick för övrigt hem en jättefin "ballongklänning" igår, 87 spänn inkl. frakt! Perfa!

Hade fått två till mail från Fredrik... ♥ Är ju väldigt frustrerande att bredbandet inte funkar när man försöker hålla kontakten via mailen, men nu är det ju löst så det är ju bra. 

 Jag hoppas att det inte regnar på lördag. Sara och jag ska gå och se Lasse och hans vänner på Zinken. Hittills har vi alltid haft tur med våra utomhuskonserter, men det ser ju lite ostadigt ut. Vore ju skönt om det inte heller är blött på marken för oftast vill man kunna sätta sig ner en stund. Jag hoppas iaf innerligt på att få höra "Samma nätter väntar alla" med Markus och "Så får du mig ändå" med Emil! Då blir jag lycklig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback