Hemmakväll

Hellu!

Dagen tog slut till slut. Värst var det imorse när jag skulle göra typ 4-5 saker samtidigt... funkade inte riktigt, men men...

Gick hem från jobbet. Hade inte tänkt att handla något alls ikväll, men en stund efter att jag kommit hem insåg jag hur trött och hungrig jag var. Ringde upp till Top Wok och beställde kyckling med nudlar. De har jättegod mat där. Så nu har jag myst här hemma med thaimat och några avsnitt av The Hills. En dålig sak är att det inte går att få tag i alla avsnitt, så det blir en del hopp... störigt...

 

Tilda är arg för att jag inte vill gå ut med henne. Såg ut som att hon hotade med att ta livet av sig förut, genom att försöka kväva sig i min ryggsäck. Det gick inte ens i närheten av bra, för den va stängd... så nu ligger hon här och surar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback