Hellu!

Nu är jag hemma igen. Var en liten kisse här som var otroligt glad när jag kom innanför dörrren. Man undrar ju hur det ska gå nästa vecka...

Det var en rolig kryssning. Åkte ju med mamma, mormor och lillebror, men det va inte tråkigt för det! ;) Igår var det middagsbuffé och "pubhäng", idag blev det lite taxfree och en massa bakismat, haha!


Vatten...


Lillebror och jag


No comments...


Snygga jag! ;)


Jag och min söta mormor


Jag och min lilla underbara mamma



Det blev en hel del dricka... När discot stängde kl 02.00 blev det en sista öl på caféet innan vi stupade i säng.

När jag kom hem nu hittade jag ett litet men tjockt kuvert i brevlådan. Det visade sig att jag vunnit ett lipgloss från Make Up Store i någon tävling som jag inte ens kommer ihåg. Väldigt förvånad blev jag, men glad!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad förvånad ja blir över att du vann nåt??? INTE:) Måste säga fina skor he he

2008-08-07 @ 18:54:33
Postat av: Sara

Vad förvånad ja blir över att du vann nåt??? INTE:) Måste säga fina skor he he

2008-08-07 @ 18:54:47
Postat av: Annika

Skulle precis säga samma sak! Man blir inte alls förvånad. Hojta dom dagar du inte vinner nåt så blir vi mer förvånade! Hihi. Du är skitsnygg på bilderna. Jättefin klänning oxå! :D Kram

2008-08-07 @ 21:39:30
Postat av: Linda

Tack så mycket! ;) Kände mig snygg oxå!



Jag ääälskar klänningen! Har härmat Sara, hon har nämligen en likadan. Så nu kan vi matcha varandra på resan, hehe! Jag har en i offwhite oxå!!! Moahahahaha! Jag kommer få stooora ekonomiska problem om jag inte lugnar ner mig med shoppandet snart... :S

Postat av: Jimmy

Haha...hatar å se mig på bild men ska väll va med jag oxå ibland :)



Hade grymt kul på båten med dig syrran <3



2008-08-10 @ 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback