Gonatt

Å vem är fortfarande vaken? Jag... inte bra alls. Har tänkt va på skolan i god tid imorrn eftersom vi ska va i aulan.

Vet ni hur mycket bröd jag slängde på jobbet i söndags? En hel j-a sopsäck! Och det var fullt ätbart bröd. Det va allt bake-off bröd som var kvar efter att vi i personalen fått ta det vi ville, bullar, wienerbröd, baguetter, frallor, mm. Är det inte lite synd egentligen?


Tilda är lite spattig ikväll, tror hon saknat mig inatt. Det är ganska kul när hon är på bushumör, så länge det inte är när man ska sova...

Hade ett missat samtal på mobilen tidigare ikväll, tror att det var Elins syrra. Har typ lovat att hon ska få sova här en eller två nätter när hon ska på kurs. Borde ju inte va några probem tycker jag, annars får jag väl skicka bort henne till Jimmy istället, haha!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nästa gång får du la ta med några åt mig med så är det problemet löst ;D

2008-08-27 @ 07:30:37
Postat av: Ida

När jag jobbade på Sabis gjorde vi skorpor av kanellängder! Mycket smart. Sen sålde vi det dyrt som "sabis egna lyxskorpor"!. Smart va?

Postat av: Ida

man kan inte säga ordets mart för många gånger...

2008-08-27 @ 13:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback