Fredag

Fredrik är nu i Galveston, USA. Saknar honom... Nu är det ju perfekt filmväder. Hade varit mysigt att krypa ihop i soffan tillsammans och kolla på en bra film. Men jag gissar att det kommer gott om såna här dagar i höst.

Å underbara Cissi, som just nu oxå befinner sig i USA (närmare bestämt NYC), har erbjudit sig att gå hit varje dag medan jag är borta och ta hand om Tilda. Tack tack tack! Nu slipper min kära mamma det, hon är ju allergisk oxå så det var ju inte den ultimata lösningen heller. Jag har världens underbaraste vänner.

Nu tror jag att jag ska ta mig till duschen. Får ta och prata ihop mig lite med Sara sen oxå, jag har ju lite varor från båten som hon ska ha. ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, ja visst ar jag underbar ;)

Hor av mig nar vi ar tillbaka i 165-omradet. Om allt gar som planerat borde de vara under formiddagen.. Ahhhh, bara 1.5 dagar kvar i NYC, blaaa.



puss sa lange!

2008-08-10 @ 05:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback