.......

Har inte gjort ett skit idag. Inte något vettigt iaf. Mest drömt mig bort...


Bild från Kalimera.nu

Sara och jag försökte beställa taxfree förut men det funkade inte, måste ringa imorrn och försöka fixa det. Läste lite på Novairs hemsida om att man kunde checka in sitt bagage helt själv om man vill, nån som testat det någon gång?

Har klickat hem lite grejer från nätet som jag hoppas ska funka på mitt hår bl a. Ska förhoppningsvis klippa mig imorrn, vilket verkligen behövs för det går inte att få ordning på det just nu. Jag känner mig bara ful... Men en klippning och ev en färgning eller toning kan nog styra upp det. Ska bli nice, fast jag önskar att mitt hår var sååå mycket längre än vad det är...
Taxfree ja... På onsdag bär det ju av ut på havet, blir nog lite taxfree då oxå. ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har checkat in själv! Det står några maskiner där man trycker in sina uppgifter o sätter på bagagelapp på väskan. Men sen måste man iaf gå till en disk där de kollar ens biljetter o lämnar in väskan..känns ganska onödigt så man kan lika gärna checka in som vanligt.

2008-08-03 @ 21:32:29
Postat av: Annika

Jag tycker iofs att det är smidigt!! :D Oftast slipper man lång kö och sånt gillar man ju.

2008-08-03 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback