Dum dag och p-fest

Två minuter på jobbet, sen var hela dagen förstörd...

Mamma körde en fuling nyss och kom hit med min sk "morfar". Visste inte vad jag skulle säga... Var väl lite ignorant för han ba "Hon nobbar mig..." Haha, han vet nog att han får skylla sig själv en aning.

Alla kunder köper kräftor. Vissa kör lyx och köper svenska och en massa goda tillbehör, andra kör budget med Icas egna och en baguette. Jag vill oxå äta kräftor! Tror de va flera år sen sist... Min kära pojkvän och hans vänner skulle till och med fiska egna kräftor i helgen som de sen ska ha skiva på. En aning fuskigt tycker jag.

Sitter en lapp uppe om personalfest här, iaf något som är kul. En bra grej är (eller det har iaf varit så förut) att chefen bjuder på ALLT, även drickat, inte bara ett glas vin eller öl till maten som det ibland kan va. Hoppas han inte ändrat sig på den punkten.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag vill oxå äta kräftor!!!

2008-08-23 @ 01:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback