Dagen efter

Konserten var suuuperbra! Lite tråkigt att jag missade det mesta av Emil då jag fick vänta på Sara som varit och kollat på när hennes kompis Emma hoppade fallskärm, men men. Jag blev lycklig när jag fick höra "Så får du mig ändå". ;)

Markus Krunegård var skitbra, precis som väntat. Dock spelade han inte "Samma nätter...", till mitt stora förtret... Men "Idioter" och "Jag är en vampyr" är inte dumma de heller.


Markus på stora scenen

Regnet öste ner när vi kom till Zinkensdamm. Men tack vare våra snygga regnkappor från Ikea så var humöret ändå på topp!


Glad Sara, trots regn ;)

Tyvärr har jag ingen bild på Lasse. Men jag måste säga att det är något särskilt med utomhuskonserter med Lasse på sommaren. Finaste låtarna för kvällen var nog "Om du lämnade mig nu" (duett med Miss Li) och "Du hade tid". Saknade Fredrik då jag såg alla kramande par överallt. Men jag tror knappast att jag ens skulle ha fått med honom på en Lasse-konsert... haha!

Idag blir det tvättstugan. Bara 2 dagar kvar till vi åker nu ju!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Oj en söt tjej.. vart va jag? :P

2008-08-10 @ 18:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback