Att göra-listan börjar krympa

Jaha, nähä... Det är fredag och klockan är redan 20.00. Känns på något sätt som att man bara väntar ut tiden fram till tisdag.

I V-by fick jag tag på en hudfärgad bh, en deo och ett par svarta caprileggings. Nu ska jag bara se om jag kan hitta ett par bruna leggings oxå, sen är jag all set för resan. Växlade in lite pengar oxå så nu är det gjort. En dålig sak med euro är att det känns som att man går back. Killen i kassan får en tusenlapp och jag får drygt 100 spänn i utbyte för det... drygt... men det är ju samma värde, tack och lov. De svenska pengar jag har i plånboken nu ska gå till leggings och öl på konserten imorrn, vad jag ska äta de närmaste dagarna är en annan fråga... haha! Får väl gå och växla in fler enkronor kanske, bytte 100 stycken mot en hundralapp på kassaservice idag.

Vi åt ceasarsallad till middag! Gott! ;) Tack Sara!

Kan det inte få va uppehåll imorron kväll!? Mardrömmen vore åska, då skulle jag nog inte våga stå där... Jaja, hoppas inte det. Måste komma ihåg biljetterna oxå, fick ta dem idag så att Sara inte slarvar bort dem eller glömmer dem. ;)

Om 4 dygn sitter vi på planet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback