4,5 timmar

Snart är det helg! Bara 4,5 timmar kvar! ;)

Men jag är väldigt väldigt trött, går och lägger mig för sent och sen går jag upp väldigt tidigt för att jag tycker om att ta det lugnt på morronen.

Tyckte att jag fick för lite lön från Ica den här månaden. Har tittat närmare på lönespecen och konstaterat att det står semesterlön 63 kr... Det låter extremt lite. Visst, jag hade bara en betald semesterdag, men de brukar ju va på runt en 1000-lapp. Måste kolla upp det där. Skulle ju iaf bli ett antal hundralappar mer i slutändan om jag har rätt.

Nähä, får väl leta reda på något att ha på mig. Blir nog tvättstugan imorron bitti, vill helst bara sova när jag kommer hem sen, fast det är ju inte alltid det blir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback