Vår

Godmorgon allihopa! Hoppas ni har sovit gott. ;) Skönt att förkylningen försvann så snabbt. Eller den är ju inte helt borta, men nästan. Han eller hon som uppfann nässprayen är i mina ögon en av de mest fantastiska människorna i världen! :D

Blev inget bloggande igår. Först försov jag mig på morgonen, sen hade vi fullt upp på företagsekonomin. När vi slutade vid 12 åkte jag till Vällingby. Köpte strumpor för min bonuscheck, för jag hade inga rena... Haha. Sen åkte jag hem och duschade och så innan jag åkte mot Väsby.

Speciellt inte när det är så fint väder ute! Helt underbart med vår! ;D

41669-85
Bild tagen vid min dörr...

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! Vem har en god arbetsmoral när man jobbar som kassörska på ICA?! Du vet ju hur jag låter i när jag ska jobba! Hur fortskrider planerna för din födelsedag? Jag har iaf planerat in allt i min kalender! Kram!

2008-04-18 @ 09:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback