Valborg

Gårdagen var nog en av mina bästa födelsedagar ever! ;) Tack till mina underbara vänner som förgyllde dagen! Det blev god mat, goda drinkar och mycket skratt.

Idag har jag bakat två kladdkakor till min tårta som jag ska bjuda familjen på imorrn. Sen var mamma och jag och handlade på jobbet. Efter det åkte vi hem till mormor och fikade ute på altanen, lite senare kom morfar hem från jobbet med pizzor som han hade köpt på vägen hem. Mamma åkte hem ganska tidigt men mormor, morfar och jag trotsade vädret och begav oss bort till IP. Det var kallt och blött, och mycket folk. Morfar köpte en massa lotter som jag fick hjälpa till att välja ut, sen gick vi hemåt igen. :) Eftersom jag var rätt blöt vid det här laget gick jag direkt hem.

Nu på kvällen har jag kollat på senaste avsnittet av OTH. Grinade som vanligt, men världens gulligaste Tilda kom och pussade bort tårarna. ;)

KVÄLLENS RAGG:

image93

Ja, jag släpade hem honom från IP. Han rätt tystlåten av sig... vet inte riktigt hur det här ska gå...

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHA skön kommentar om Herr Björn haha!

2008-05-05 @ 14:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback