Trött?

Haha, gissa när jag somnade igår!? Kl 20.00! Trött eller vad!?

Idag står enbart löner på schemat, 9-12, skönt! Dock ska vi få resultaten från gårdagens prov. Jag hoppas hoppas hoppas att jag iaf är godkänd, så att jag kan lägga det bakom mig.

Ja, den här kvinnan från tidningen Solo hade en idé om att en fattig student skulle byta liv med en Stureplanstjej för en dag. Men jag känner att jag inte riktigt identifierar mig med den stereotypa bilden av en fattig student som finns. Jag slösar pengar på allt möjligt och jag äter ALDRIG nudlar (vet inte varför...). Så jag kände bara nä. Fast just idag står jag på noll! Har inte ens toapapper hemma, haha, illa... Pengar imorrn! Sweet! ;)

Å ALLT smink och ALLA hudvårdsprodukter tar ju självklart slut samtidigt. Jobbigt... men det är väl detta som kallas I-landsproblem...

Ska sola när jag kommer hem idag. Hade dock hoppats på sällskap... Ingen?

Kommentarer
Postat av: Sara

Men hallå de skulle du ju gjort!!!! Du kanske hade fått vara blondin bella en hel dag guuuuu vaaaaa kuuuuuul. NOT

2008-04-24 @ 20:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback